סקר הגיקים

ראיתי אצל תומר את סקר הגיקים, והנה התוצאות שלי (קצת משעמם) –

$ history|awk '{a[$2]++ } END{for(i in a){print a[i] " " i}}'|sort -rn|head
69 sudo
68 cd
47 find
21 ls
18 ./build.sh
14 svn
13 make
11 Code:
9 ./configure
8 mencoder

תירוצים בהתאמה –
1. ubuntu
2. אני לא מכיר דרך אחרת לעבור בין מחיצות.
3. אף פעם לא ידעתי מהו הכלי הגרפי לחיפוש קבצים.
4. ls -l
5. אני מנסה לשנות את ה RSS ב XBMC שינוע משמאל לימין ולא מימין לשמאל, הצלחה לא קצרתי ויש לי שתי סיבות טובות : א. אני לא כוכב ב ++C ב. זמן כל קימפול הוא נוראי.
6. Subversion
7. השני מהשילוש הקדוש.
8. אין לי שמץ איך זה הגיע לשם.
9. הראשון מהשילוש הקדוש (השלישי הוא sudo, ראה סעיף 1).
10. שחקתי קצת עם עריכת וידאו בלינוקס והמסקנה שאני מעדיף לאכול זכוכית ואחר כך להשתין אותה לפני שאני משתמש שוב ב Cinelerra, אני באמת מאמין (או רוצה להאמין) שאפשר לבצע איתה הכל אבל לא שווה את הסבל. יותר קל שיהיה Premiere על ה Windows.

הערה: copy&paste של הפקודה לא תעבוד בגלל ש WordPress מתעקש לשנות את ה ' ואת ה " לסימנים קצת שונים, ניסיתי לכתוב עם

 

אבל זה לא פתר את הבעיה.

3 תגובות

  1. רק נדמה לי או שאתה מתקין את כל התוכנות שלך מחבילות קוד מקור?

  2. ^
    ממש לא, אבל יש לי נטייה לבדוק תוכנות שלא נמצאות בשום מאגר.

  3. Somehow i missed the point. Probably lost in translation🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Yegg.

כתיבת תגובה

