איזה כיף שיש קוד פתוח

נכון, זאת כותרת קצת geek-ית אבל היום נהנתי מהעובדה שאני יכול לתקן בעיות רק מהעובדה שהקוד הוא פתוח. XBMC הוא פרוייקט קוד פתוח של media center מעולה המאפשרת צפיה בסרטים (כולל ביקורות מ imdb), מוסיקה (כולל last.fm), תמונות, דיווחי מזג-אוויר והכל בממשק יפהפה. אומנם XBMC – XBox Media Center אבל הקשר ל microsoft מתחיל ונגמר בעובדה הפרוייקט מיועד במקור לעבוד על XBMC פרוץ. מאז הפרוייקט גדל וכיום ניתן להתקין XBMC על linux, mac, windows.

לצפית בתחזית מזג-אוויר XBMC משתמשת ב feed של Weather.com ומאפשר הצגה של תחזית בשלושה מקומות שונים בעולם. השבוע Weather.com שינו את ה feed שלהם וכתוצאה מכך XBMC הפסיק להציג מזג-אוויר. (דבר דומה קורה עם מזרים של אילן שביט כאשר תחנות הרדיו משנות את כתובת ה mms בלי לעדכן אותו, ממש חוצפה).
ברגע זה היו לי שתי אפשריות, הראשונה לחכות לעדכון והשניה לתקן בעצמי (עד כמה זה יכול להיות קשה ?). בפורום (איזה יופי שיש קהילה) של XBMC משהו כתב שצריך להוסיף ל feed את הביטוי &link=xoap .
נכנסתי ל weather.cpp ושינתי את

strURL.Format("http://xoap.weather.com/weather/local/%s

?cc=*&unit=m&dayf=4∏=xoap&par=%s&key=%s",

לביטוי

strURL.Format("http://xoap.weather.com/weather/local/%s

?cc=*&unit=m&dayf=4∏=xoap&link=xoap&par=%s&key=%s",

קימפלתי והפלא ופלא שוב יש לי עדכוני מז"‎א ב XBMC.

הערה: התיקון נכון לא רק ל XBMC אלא לכל שירות שמשתמש ב Weather.com, כגון רוב ה Widget-ים.
עדכון: לפני כמה ימים הם עדכנו ויותר פשוט לעדכן גירסה.

xmbchaifaweather9508bx3[1]

7 תגובות

  1. 🙂
    אהבתי (בעיקר נושא החוצפה…)

  2. שלום לך…
    ראיתי סרטונים על ה XBMC ואני רוצה להתקין אותו על ווינדוס…
    תוכל להביא לי קישור כלשהו להורדה תקינה שבטוח תפעל?
    ואם אפשר, מדריך להתקנה אם מסובך…

  3. ^
    אין לי שום נסיון עם ה port של XBMC על windows, בניגוד ל port על linux.
    אני יכול להפנות אותך ל wiki על windows port
    http://xbmc.org/wiki/?title=XBMC_for_Windows_specific_FAQ

    וקישור לפורום המתאים :

    http://xbmc.org/forum/forumdisplay.php?s=df759675cc2c3ccaaba2275f753767c8&f=59

  4. רגע, אז עוד לא שוחרר הפורט?
    הוא רק בהליכי בנייה?
    כי אובונטו לא עולה לי על המחשב(אני מת להתקין אבל פשוט לא פועל… מוזר…)\
    ושום לינוקס אחר…
    יש אולי דרך להפעיל אותו כמערכת הפעלה בפני עצמה?

  5. ^
    שוב, אין לי מושג בקשר ל port ל windows

    XBMC אינה תלויה בהפצה ודיי פשוטה להתקנה על Linux עם הוראות לגבי ubuntu. אם יש לך בעיה עם התקנת ubuntu אתה מוזמן לבדוק פורום (דיי טוב) בעברית לפתרון בעיות עם ubuntu
    http://ubuntu-il.com/site/

  6. תודה על הפורום!
    עוד מעט אפתח דיון…

כתיבת תגובה

