סיפור קצר על סורק, KSP, אמינות ואולי גם על לקח

פרק 1 : הסורק
השבוע הגעתי למסקנה שאני צריך סורק.
ולמה דווקא סורק ? יותר מידי רגעים שאני צריך צילום, שליחת מאמר שכבר מודפס וגם סריקת תמונה לעריכה.
אז כן, אני צריך סורק.

פרק 2: KSP
KSP היא חנות מחשבים או יותר נכון רשת חנויות מחשבים או לפי ההגדרה שלהם "חברת קיי.אס.פיי".
12 סניפים ו 80 עובדים הם דבר מכובד לכל הדעות ואני הבן אדם האחרון שיזלזל.

סקירת פורומים של מחשבים יראה של-KSP אין מוניטין כל כך טוב (אז כדי מפוקפק) אבל דבר אחד אי אפשר לקחת מהם – המחיר (הכמעט) הכי זול בכל סקר. עם פערים של עשרות אחוזים מרשתות מחשבים אחרות.

פרק 3: אמינות
ערך נעלה ומכובד, ערך נשגב המראה על יושרה ואמת.
אמינות תמיד היתה תכונה שהערכתי אצל אנשים שאפילו אם ביצעו שגיאות הם הודו בבעיה וכך ניתן היה לתקן אותה.
ובכלל, לעסק עם אמינות גבוהה לא רק ישמור על לקוחות אלא גם יגדיל את מאגר לקוחותיו.

פרק 4: הסיפור הקצר
רצה הגורל והשבוע התכוונתי לקנות סורק, בדקתי אתרי חנויות מחשבים השוואתי מחירים, קצת גילגלתי (מילה מדהימה!) אתרי ביקורות בחו"ל. ולבסוף מצאתי סורק ב 300 שקל שעונה על צרכיי (אין סיבה להוציא יותר בשימושים שלי).
KSP היתה החנות הזולה ביותר, התקשרתי לבדוק אם הסורק במלאי בסניף בחיפה מצדו השני של הקו המוכר אמר שהסורק הנ"ל קיים במלאי בסניף החיפאי. שאלתי אם אפשר לבוא בשעה הקרובה והסורק יהיה ניתן לרכישה ? המוכר אבל שאין בעיה, ניתן להגיע והסורק במלאי. ורק כדי להיות בטוח שוב שאלתי אם הסורק נמצא במלאי בסניף החיפאי והמוכר אמר "אמרתי כבר שכן".

שמח נכנסתי למכונית ונסעתי לחנות, התיישבתי אל מול המוכר ואמרתי שאני מעוניין לקנות סורק של Canon, אך להפתעתי תשובתו של המוכר היתה אין לנו את הסורק במלאי !!
אחרי הלם של כמה שניות שאלתי האם מישהו קנה הרגע את הסורק והמוכר ענה שאין להם את הסורק במלאי כבר שבועות, בקשתי שהוא יבדוק את הנושא בשנית. המוכר בדק במחשב, דיבר עם המוכרים האחרים וכן הסורק לא קיים במלאי ! הזכרתי את העובדה התקשרתי קודם לבדוק האם הסורק נמצא במלאי ותשובתו היתה "עם מי דיברת ?" …

פרק 5: הלקח
הלקח המתבקש הוא לא לחזור לחנות שרוצה שתגיע בכל מקרה (תגיע, אולי תקנה משהו אחר).
אבל, אני כנראה שאני כן אחזור כיוון שאי אפשר להתעלם מהמחירים, אותו סורק שעליו מדובר עולה 350 ש"ח באופיס דיפו, כלומר הסורק עולה ב KSP כ- 15% פחות.

העובדה שאין לקח קצת בעיתית אבל זה מה שיש.

14 תגובות

  1. לקח נוסף יכו להיות להוסיף את חוות דעתך לשאר ברמקול : http://www.ramkol.co.il/providerHP.php?pro=12216..

  2. KSP באמת שקרנים לא קטנים .. וד"א הם פתחו עוד סניף בחדרה.. אז יש להם 13 סניפים כבר והם באמת רשת בין הגדולות בישראל במחשבים

    האנשים אצלהם מקצועניים ומבינים טוב
    היחס ללקוח לא חם ואוהב כמו בחנוניות יותר יקרות …
    השירות בסדר , תלוי אם איזה איש מכירות נתקלת
    לאחר שתקנה את המחשב הכל משתנה … הם לא ישימו אלייך ולא יענו לך בטלפון
    אפילו אם תבוא אליהם לחנות לא יקבלו אותך וימציאו תרוצים

    KSP עושים הרבה דברים שעוברים על החוק (כך רשמו עליהם) לדעתי צריך ללכת לכולבוטק

  3. לצערי עברתי את שלב הקנייה בחנות הזאת, המחשב שקניתי(בחנות ברמת גן) שהשקעתי בו יותר ממחשב פשוט, התגלה עם בעיות חומרה קשות, (מסכים כחולים של וינדוס) שמעיד על בעיות חומרה.
    חווית הקניה היתה לא נעימה. יש להם הרבה אותיות קטנות בהסכם המכירה, וכמובן מדיניות של אי החזרת כסף. המחשב הוחזר לבדיקה לשבוע, לא מצאו תקלה. רצו שאקח אותו בלי שנעשה דבר. לא הסכמתי בשום אופן ביודעי שהמחשב לא בסדר! לאחר דין ודברים לא נעימים עם האחראי בחנות שהתקשר לאיזה אחראי יותר גדול, שאמר לו תחליפו לה הכל! הכל? זה היה לוח אם ודיסק קשיח?! את הספק החליפו על"פ דרישתי, כרטיס מסך לא הוחלף בתואנה שחסר להם במלאי. וגם כרטיסי הזיכרון. הבעתי את רצוני להוסיף כסף לכרטיס מסך אחר, לא הסכימו. לא ראיתי מנין לקחו את החלקים שהחליפו אם חדשים מהקופסא? פרט לספק שהוצא חדש מהקופסא. כעבור זמן קצר שוב הופיע מסך כחול והוינדוס קרס. שוב הבאתי את המחשב, וביקשתי להחליף גם את הכרטיס מסך, עדיין לא היה במלאי??? התקינו לי את הוינדוס שוב. (הטכנאי בחנות היה מאד בסדר וניסה לעזור כמיטב יכולתו!
    כעבור שבוע שוב הופיעו חלונות כחולים, תופעה מפחידה במחשבים. התקשרתי ואפילו הצלחתי לדבר איתם, נו מה? " תביאי את המחשב ניבדוק אותו?! אמרתי להם שאני לא יויו ואני נאלצת לנסוע במוניות. ואני רוצה לבטל את העיסקה. הגזמתי כמובן. הגעתי לחנות בלי המחשב כי לא עלה בידי לדבר איתם שוב בטלפון למרות הודעות שהשארתי. בינתים האחראי הוחלף במישהו בשם עידן, שמרגע ששמע שאני רוצה לבטל את הקנייה. ניגמר הדו שיח, סרוב! תביאי נבדוק. בטח שוב ישכון שם שבוע והם "לא ימצאו תקלות" וזה בטח יגרור חילופי דברים לא נעימים, "שרות" וכך עד שמישהו יישבר ושנת או האחריות תסתיים!
    לסיכום- לא לקנות מKSP זו מכונה משומנת היטב של מכירות אם יצא הכל בסדר סבבה, אך אם יש בעיות אין מי שישמע. וזו לא הרשת היחידה שנוהגת כך. הם נוקשים ולא נחמדים, מזלזלים ביחסם שהלקוח לא מבין הרבה, ומסתבר שגם לא הכי זולים. כשאמרתי שמצאתי מוצר מסוים במקום אחר יותר זול, שלח אותי המוכר לקנות את המוצר כדי שיראה במו עיניו. מוזר?! אמרתי לו שיפתח את האתר באינטרנט ויווכח, הוא לא הסכים בשום אופן. ולא הוריד את המחיר של המוצר שלו. למרות התחייבותם להיות הכי זולים.
    עידן לא היה מוכן לשמוע לרגע מה שיש לי לאמר על עוגמת הנפש שיש לי וחוסר ביטחון באשר לבאות. הוצאות על מונית, ועבודת "פרך" להתקין כל פעם שוב את כל התוכנות. והתיקיות שמי שהתנסה בזה בודאי יודע על מה אני מדברת. מלה מכל זה לא הצלחתי לאמר לו. אין התחשבות, אין יחס, יש רק מדיניות של החנות שעידן מאד מצליח ליישם. זו מכונה משומנת היטב של מכירות ללא פשרות ויחס מזלזל. ןהם לא רשת החנויות היחידה שנוהגת כך. עדיף למי שמבין קצת לקנות את חלקי המחשב בקופסאות מקוריות, ולהביא לטכנאי מקצוען שירכיב את המחשב. נוצרה אצלי הרגשה שבעצם אין לי שום ביטחון באשר לסוג החומרה שיש לי במחשב. ומינין זה בא? ומחשב חדש שקניתי בשמחה גדולה נהייה לפח יקוש.
    אני מסכימה עם כל מילה מהביקורות שנאמרו על החנות ע"י קודמי. לא לקנות מKSP

  4. מכשיר איפוד שנרכש בחנות קיאס פי לא עבד יותר מ4
    שעות מאז במשך 4 ימים קיבלתי יחס מזלזל לא עונים לטלפון ומתיחסים ללקוח בתור מישאין לתת לו שירות ראוי בקיצור הרחיקו רגליכים מחנות זאת

  5. לצערי עברתי מקרה מצער עם קיי אס פי גם כ,
    ניתן לקרוא את סיפור המקרה באתר שלי,
    כמו כן צירפתי את פסק דין בית המשפט והוא גם באתר שלי.

    אני בכלל ממליץ להתרחק, לפעמים עדיף לשלם מעט יותר ולקבל הרבה יותר!

    עדי.

  6. טוב אני מבין על מה המהומה?
    אני בן 35 ומתעסק במחשבים בסך הכל שנתיים וחצי !
    בחצי השנה הראשונה עוד עשיתי כמה טעויןת ונאלצתי פעמיים לקחת את המחשב לתיקון!
    לפני שנתיים קניתי ב KSP ועד היום (091\13) לא נקקתי לתיקון אפילו פעם אחת!!!
    נ.ב.
    אני לא מבין גדול במחשבים, בפעם האחרונה שישבתי על מחשב זה היה ב 1984 מחשב COMMODORE 64 (למעשה רוב חיי הייתי בסמים)
    בקיצור אני ממש מרוצה מ KSP
    נכון שהם מתנהגים מעט כמו יאפים אבל אי אפשר להאשים אותם!!

  7. אין לקח ?
    בטח שיש לקח!
    ואתה לא למדת אותו,ותחזור כמו טטלה לקנות שם כי יותר זול שם.

  8. קי אס פי , לא טובים בשירות זה רק המעט שאני יכול להגיד עליהם, יחס מזלזל בלקוח , אם יש תקלה כלשהיא אין עם מי לדבר אטימות מוחלטת!!!!!!!!!!!
    מנהל הסניף ברמת אביב עידן משהו , שלא היה מוכן למסור את השם המלא , מתייחס בזילות בלקוחות מתווכח איתם נותן להם הרגשה של מה באתם בכלל ולא יודע לתת שירות בכלל !!!!
    אני נורא כועס על קי אס פי שמעסיקים אנשים כמוהו.

  9. בני הגיע לסניף ק.אס.פי בחדרה לקנות ספק כח למחשב חדש (הרכיבים והמחשב נקנו בחנות אחרת ) נאמר לנו שהספק כח הישן יוכל לעבוד במחשב (זה היה במטרה לצמצם עלויות) בבני חייל ובקשתי ממנו שיהיה בחנות שיצור עימי קשר ואני אשלם ברטיס האשראי שלי ואף אפקסס את תעודת הזהות שלי כולל ספח ילדים שיראו שהוא אכן שייך אלי. לא הסכימו בשום פנים ואני שואלת מדוע? כמה עסקאות מבוצעות בהזמנה טלפונית באתרים באינטרנט ואין שום בעיה. הייתי אף מוכנה להגיע ביום ראשון לאחר עבודתי והראות להם את הכרטיס שאכן שייך לי. חבל שהם כל-כך מסורבלים

  10. חושבני שעל הנהנלת הרשת לקחת הייטב הייטב לתשומת ליבה את עניין אי שביעות הרצון של קהל הלקוחות . כי לא ירחק ההיום שאנשים ידירו רגליהם מחנויות אלה. ואז שום מחיר נמוך והוגן לא יעזור היות ושם המשחק זה שרות טוב ושימור לקוחות . שבת שלום

  11. שירות גרוע, מעליב יש להם אותיות קטנות בח-ן צריך לשים לב למה שכתוב גובים 200 ש"ח על הזמנה ובביטול אין החזרות של הכסף וגם לא מקבלים דבר בתמורה.
    אנחנו לעולם לא נתקרב לרשת הזאת ובקשר למחירים אנחנו קיבלנו על אותה הצעה 300 ש"ח פחות . המחירים כן יקרים תבדקו לפני ותראו שאני צודק.

  12. תודה רבה
    אני לפני קניית 2 מחשבים.
    כנראה לא דרך KSP

  13. קנינו אייפוד ב – KSP ברעננה, הוא לא עלה לנו. חזרנו לחנות, נאמר לנו שהם צריכים לבדוק שהוא לא טבל בבריכה. לקח להם שבועיים לבדוק את זה (התקשרנו עשרות פעמים). שבאתי לקחת נאמר לי ע"י מנהל הסני, שהאייפוד חדש, אולם היו עליו תמונות של אנשים אחרים (ממש חדש …). השירות שלכם גרוע, הם חבורת שקרנים במצח נחושה, להגיד ללקוח שהמכשיר חדש, והוא רואה תמונות שצילמו בו), אפילו לא התנצלות, כלום. לא להתקרב, לפעמים, 100-200 ש"ח לא שווה את השירות הגרוע.

  14. תוכלו לקרוא עוד על מעללי KSP וחוסר האמינות שלהם כאן:
    http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=193&messageid=159856917&r=1

    או כאן:
    http://ariely.info/Blog/tabid/83/EntryId/76/KSP.aspx

    ואת המסקנות כל אחד יקבל לבד

כתיבת תגובה

