"לא שמעתי על האנטי וירוס הזה"

השבוע החלפתי ספק אינטרנט מברק-013 לבזק בינלואמי-014, הסיבה למעבר הוא חסימת פורטים על ידי ברק בשעות מסוימות של היום מכל מיני סיבות של תיעדוף. הם כמובן לא מודים בזה אבל בתור לקוח אני פשוט עובר לספק אחר במקום לריב איתם, חומר קריאה נוסף :

דיון ב Hwzone

כתבה ב Ynet

בשלב הבא התקשרתי ל 014 ענתה בחורה מאוד אדיבה ביקשתי להתחבר לאינטרנט של 014 ואחרי כמה שאלות והתחייבות לחצי שנה במחיר של 39 שקל לחודש לחבילה של 1.5Mbit/sec הפכתי גם אני ללקוח של 014. ולמה אני מספר את כל זה ? בשלב האחרון היא שאלה אותי אם אני מעוניין בתיבת דואר מוגנת כנגד וירוס ועניתי שלא. ואז היא שאלה אותי אם אני מעוניין לקנות אנטי וירוס וגם הפעם עניתי שלא והיא הסבירה שאנטי וירוס מגן על המחשב ושאלה אותי באיזה אנטי וירוס אני משתמש, עניתי "אני משתמש ב linux" והיא ענתה בחינניות "לא שמעתי על האנטי וירוס הזה", אני מודה שהתשובה הזאת היממה אותי לכמה שניות ואז עניתי ללא מורא "כן, זה חדש, יצא לפני חודש…"

2 תגובות

  1. אויש אדירר!!🙂 חחחח הרגת אותי מצחוק!

    אתה רואה, לפני חודשיים ככה התקשר אליי נציג של 012 וניסה למכור לי גם כן אנטי וירוס
    נתתי לו שעה להרצות לי מדוע האנטי-וירוס של נורטון הוא הכי טוב
    ולבסוף מרתי לו "אני לא צריך אנטי וירוס" הוא שאל אותי למה .. ואני עניתי "יש לי לינוקס" היית צריך לשמוע איך הוא היה נשמע מיובש…🙂

  2. "נתתי לו שעה להרצות לי מדוע האנטי-וירוס של נורטון הוא הכי טוב
    ולבסוף מרתי לו “אני לא צריך אנטי וירוס” הוא שאל אותי למה .. ואני עניתי “יש לי לינוקס” היית צריך לשמוע איך הוא היה נשמע מיובש…"

    לא חבל על הזמן שלך???

כתיבת תגובה

