גם לי יש Crocs !

Image Hosted by ImageShack.us

אחותי היקרה חזרה השבוע לביקור מולדת מהגולה הקרה והביאה לי נעלי Crocs כחולות ויפיפיות, וכעת גם אני Crocser גאה.
אני מוכרך להודות שהנעלים מאוד נוחות ונותנות הרגשה טבעית. אומנם אני לא גורו של הלבשה אבל לדעתי הן נראות לא רע בכלל (לא לשכוח שמדובר רק בכפכפים/נעלי בית) ומתאימות לשימוש בבית ולסידורים לא מחייבים במשך היום בחוץ.

אחותי שילמה עליהן 33 דולרים אמריקאים (כולל מס) שבחישוב מהיר הם 140 שקלים חדשים וכשרים.
והשאלה היא למה הן עולות 200 שקל בארץ (כמעט 50% יותר מבארה"ב) ?
התשובה פשוטה אך מרגיזה.

2 תגובות

  1. כי מישהו רוצה להרויח על היבא כנראה, אבל כיוון שאתה נהנה – מאחלת לך להמשיך בכיף

  2. במקום "crocser גאה" אפשר לקרוא לזה קרוקסינל, את התואר הזה המציא כבר כמה ימים אחריי שיצא קרוקס

כתיבת תגובה

