עשרה קישורים לפברואר

1. סרט תעודי באורך מלא המתאר את התפתחות לינוקס – Revolution OS

2. סרטון – כנראה שיש אנשים שאלהים אוהב במיוחד

3. הפצות linux אף פעם לא נראו טוב יותר
(ראיתי את התמונות האלה בבלוג של שלומי והם דיי גרמו לי לגחח)

4. יום אחד אני חייב לקנפג Upside-Down-Ternet משלי
(כנראה לאחר שאארגן לעצמי שרת)

5. ללא ספק wii הוא הדבר האמיתי

6. מדריך – Make Ubuntu look like OSX
The next best thing אחרי בעלות על Mac

7. אין לי מושג מאיפה זה צץ, אבל אני חייב להשיג את הסרט המלא !

8. חיפה שלי

9. הפרברים – החולמים אחר השמש

10. שי ודרור – כוס פרטי

כתיבת תגובה

